Wednesday, April 23, 2014

ေျခရာ

                       သူ႔ကို သတိမရေတာ့ဘူးရယ္လို႔ ေသေသခ်ာခ်ာ ဆံုးျဖတ္ထားခဲ့ဖူးပါတယ္။ အခုမွေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး။ လြန္ခဲ့တဲ့ (၁၀) ႏွစ္ေလာက္က ထင္ပါရဲ႕။ ဒါေပမယ့္ အေၾကာင္းေတြ တိုက္ဆိုင္တိုင္း သတိရၿပီး မၾကာခဏ ကိုယ့္ကို္ယ္ကို သတိေပးရတဲ့အခါေတြလည္း ရိွရဲ႕။ သူ႔ကို ေမာင္ေရ လို႔ စိတ္ထဲကသာ ေခၚဖူးၿပီး အျပင္မွာ ေရာ တစ္ကိုယ္တည္းေတာင္ ႏႈတ္ကထြက္ဖို႔ မရဲခဲ့တဲ့ကၽြန္မ အျဖစ္က တစ္ဖက္သက္အခ်စ္လည္း မဟုတ္ခဲ့ပါဘဲ ကံၾကမၼာနဲ႔ မာနေၾကာင့္ ဆိုတာ ေသခ်ာပါရဲ႕။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မဘယ္ေတာ့မွ ေနာင္တရမွာ မဟုတ္ခဲ့ပါ။ ကၽြန္မဘာသာ အေကာင္းဆံုး ဆံုးျဖတ္ခဲ့တယ္လို႔လည္း ယံုၾကည္ထားပါတယ္။ 
                        သူနဲ႔ စေတြ႕ခဲ့တဲ့ေန႔က ကၽြန္မဘဝမွာ မွတ္မွတ္ရရ ႀကီးမားတဲ့ အခ်ိဳးအေကြ႕တစ္ခုနဲ႔ နိမ့္ဆင္းသြားတဲ့ ေန႔လည္းျဖစ္တယ္။ အဲဒီေန႔ မတိုင္ခင္ညကမွ ေဖေဖ အိမ္ေပၚကဆင္းသြားလို႔ ငိုေနတဲ့ မ်က္လံုး မို႔အစ္အစ္ေတြနဲ႔ IETS စာေမးပြဲေျဖဖို႔ ေလွ်ာက္လႊာသြားတင္တဲ့ေန႔ေပါ့။ တိုကင္နံပါတ္က သူနဲ႔ ကၽြန္မက ေရွ႕ေနာက္လည္း ျဖစ္ေနၿပီး အယူသည္းတဲ့ ကၽြန္မက ရထားတဲ့ နံပါတ္ (၂၂) ကို တစ္ေယာက္ေယာက္ နဲ႔ လဲခ်င္ေတာ့ သူ႔ကို အကူအညီေတာင္းၿပီး သူနဲ႔ နံပါတ္ခ်င္းလဲလိုက္တယ္။ ဒါေပမယ့္ အရာမထင္ခဲ့ပါဘူး။ ကၽြန္မပါလာတဲ့ ပါတ္စပို႔ပံုက ေရာင္စံုကာလာနဲ႔ မဟုတ္ဘဲ အျဖဴ အမဲပံု ျဖစ္ေနေတာ့ သူက ကၽြန္မကို အျမန္ရမယ့္ ဓါတ္ပံုဆိုင္ကို လိုက္ျပရင္း ကၽြန္မတို႔ ႏွစ္ေယာက္လံုး တိုကင္နံပါတ္အသစ္ ျပန္ယူခဲ့ရတယ္။ အဲဒီေန႔က သူ႔ကို ျမင္ျမင္ခ်င္း မခ်စ္ခဲ့ေပမယ့္ သူ႔ရဲ႕ ရိုးသားတဲ့ မ်က္လံုးေတြ၊ ကူညီစာနာတတ္မႈေတြေၾကာင့္ေလးစားခဲ့ရတယ္။ သူ႔ကို ေနာက္လည္း စာၾကည့္တိုက္မွာ မၾကာခဏေတြ႕တာရယ္၊ ကၽြန္မနဲ႔ က်ဴရွင္အတူတက္တဲ့ သူ႔သူငယ္ခ်င္းကတစ္ဆင့္ ခင္မင္သြားတာရယ္ သူနဲ႔ မၾကာခဏ ဆံုမိတတ္ခဲ့တယ္။ သူနဲ႔ ကၽြန္မက ေက်ာင္းလည္း မတူျပန္ဘူး။ သူနဲ႔ စသိခဲ့တဲ့အခ်ိန္က ၂၀၀၂ ခုႏွစ္ မိုးရာသီမွာ။ မိုးေတြရြာတဲ့ ေန႔ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားမွာ ထီးမေဆာင္းတတ္တဲ့ ကၽြန္မကို သူလိုက္ပို႔ခဲ့ဖူးတယ္။ မိန္းကေလးျဖစ္ၿပီး ထီးမေဆာင္းတဲ့ကၽြန္မကို ထီးေဆာင္ထားဖို႔ မၾကာခဏ ေျပာေပမယ့္ အျခားသူငယ္ခ်င္းေတြလုိ နစ္နစ္နာနာ မေျပာတာကိုလည္း ကၽြန္မ သတိထားမိေနခဲ့တာပါ။
                          ကၽြန္မႏိုင္ငံျခားမွာ ေက်ာင္းတက္ဖို႔ ေလွ်ာက္သလို သူလည္းေလွ်ာက္ေနခဲ့တာမို႔ ကၽြန္မတို႔ ႏွစ္ေယာက္ တိုင္ပင္တာ၊ ေဖာင္ျဖည့္တာ၊ ေထာက္ခံစာရဖို႔ စုေဆာင္းတာေတြ ေၾကာင့္လည္း သူနဲ႔ ကၽြန္မပိုမို ခင္မင္ရင္းႏွီးလာေစခဲ့မယ္ထင္ပါတယ္။ ကၽြန္မတို႔ စကားေျပာရင္ ဖြဲ႔ႏြဲ႔ခဲ့တာေတြလည္း မရိွေပမယ့္ သူကၽြန္မကို ခ်စ္ေနမယ္လို႔လည္း မထင္ခဲ့ေပမယ့္ သူကၽြန္မေရွ႕ကေန မေျပာမဆို ႏႈတ္မဆက္ဘဲ ရုတ္တရက္ေပ်ာက္သြားတဲ့ အခ်ိန္မွာ ကၽြန္မသူ႔ကို ေစာင့္ေနခဲ့ပါတယ္။ ကၽြန္မမိသားစုက ကၽြန္မကို အျခားသူတစ္ေယာက္နဲ႔ သေဘာမတူတဲ့ အခ်ိန္မွာ ကၽြန္မေသေသခ်ာခ်ာ ျပန္ေျဖႏိုင္ခဲ့ပါတယ္။ "သမီးမွာေစာင့္ေနတဲ့ ခ်စ္သူရိွတယ္ေမေမ။ သမီးဘယ္သူ႔ကိုမွ စိတ္မဝင္စားပါဘူး။ စိတ္မပူပါနဲ႔" ဒီစကားတစ္ခြန္းကိုသာ ေျပာႏိုင္ခဲ့တဲ့ အခ်ိန္မွာ သူဘယ္ေရာက္ေနလဲ၊ ဘာလုပ္ေနလဲ ဆိုတာ ကၽြန္မမသိပါဘူး။ မေျဖႏိုင္ခဲ့ဘူး။ သူကၽြန္မကို ခ်စ္လား၊ မခ်စ္ဘူးလား ကၽြန္မ မသိခဲ့ရတဲ့အခ်ိန္မွာ ကၽြန္မေသခ်ာေနခဲ့တာ တစ္ခုရိွတယ္။ သူကၽြန္မဆီကို တစ္ေန႔ျပန္လာလိမ့္မယ္။ အဲဒါ မိန္းကေလး တစ္ေယာက္ရဲ႕ ရူးမိုက္တဲ့ အခ်စ္ျဖစ္မယ္လို႔ ကၽြန္မထင္ပါတယ္။ သူထြက္သြားၿပီး တစ္ႏွစ္အၾကာမွာ ကၽြန္မထက္ငယ္ၿပီး အရမ္းဝမ္းနည္းတတ္တဲ့ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ရဲ႕ အခ်စ္ကို ကၽြန္မလက္ခံလိုက္ရတယ္။ ကၽြန္မသူ႔ကို မခ်စ္ပါဘူးလို႔ ဘယ္လိုေျပာေျပာ မိသားစုကေရာ ပါတ္ဝန္းက်င္ကပါ မယံုၾကည္ၾကဘူးေလ။ ကၽြန္မပါတ္ဝန္းက်င္ကို ေၾကာက္ရြံ႕မုန္းတီးမိတယ္။ ဒါေပမယ့္ ဒါကကၽြန္မ ကို္ယ္တိုင္ေရြးခ်ယ္ခဲ့တဲ့ အရာဘဲေလ။ ကၽြန္မသတၱိရိွရိွ ရင္ဆိုင္ရတာေပါ့။ ကၽြန္မရဲ႕ လြတ္လပ္စြာ သြားလာခြင့္နဲ႔ လဲလွယ္လိုက္ရတဲ့ ႏွလံုးသားက ကၽြန္မရဲ႕ ႏွလံုးသား တစ္ခုတည္း မဟုတ္ဘဲ ကၽြန္မစိတ္ထဲက ေမာင္လို႔ ျမတ္ႏိုးစြာေခၚခဲ့ဖူးတဲ့ သူ႔ႏွလံုးသားပါ အဆစ္ပါတယ္ ဆိုတာ ေနာက္တစ္ႏွစ္ေလာက္ ၾကာမွ ကၽြန္မသိခဲ့ရတာပါ။
                       ကၽြန္မရဲ႕ အသက္ (၂၃) ႏွစ္ျပည့္တဲ့ ေမြးေန႔မွာ သူေရာက္လာပါတယ္။ သူကၽြန္မအိမ္ကို လာေခၚပါတယ္။ ေရႊတိဂံုဘုရားေပၚမွာ သူကၽြန္မကို ေျပာခဲ့တဲ့ ခ်စ္စကားကိုလည္း ကၽြန္မ တစ္သက္မွာ တစ္ႀကိမ္သာ ၾကားခြင့္ရိွမယ္ဆိုတာ သိခဲ့ပါတယ္။ အရာအားလံုးကို ကၽြန္မဆံုးရံႈးသြားၿပီဆိုတာ သိလိုက္ရတယ္။ ရင္ထဲမွာ တစ္ဆစ္ဆစ္နာက်င္စြာ ငိုေနေပမယ့္ အဲဒီအခ်ိန္မွာ ဘာမွ မျဖစ္ခဲ့သလို၊ ဘယ္လိုမွ မခံစားရသလို ဟန္ေဆာင္ႏိုင္စြမ္းကၽြန္မ မွာ ရိွေနခဲ့တာ ကၽြန္မ မခ်စ္တဲ့သူတစ္ေယာက္ကို ခ်စ္သူေတာ္ထားၿပီး ေန႔တိုင္းနာက်င္ေနရာက ထံုသြားလို႔ထင္ပါရဲ႕။ ဒါေပမယ့္ သူမသိေအာင္ ကၽြန္မငိုခဲ့ပါတယ္။ အဲဒီေန႔ကစၿပီး သတိရတိုင္း၊ မိုးသည္းသည္းရြာတိုင္း ရင္ထဲမွာ နာေနပါတယ္။ 
                        ကၽြန္မ သူ႔ကို ျပန္ေျဖခဲ့တဲ့စကားကေတာ့ "ငါ့မွာ အခု ခ်စ္သူရိွေနတာ တစ္ႏွစ္နဲ႔ တစ္လရိွၿပီ သူငယ္ခ်င္းေရ။ ငါတို႔ သူငယ္ခ်င္းလိုဘဲ ဆက္ၿပီးခင္ခင္မင္မင္ ေနၾကရေအာင္ပါ။" သူ႔ကို ကၽြန္မခ်စ္ခဲ့တာ ေစာင့္ေနခဲ့တာကို အဲဒီေန႔က မေျပာခဲ့ပါဘူး။ ဘယ္ေတာ့မွလဲ ျပန္ေျပာဖို႔ စိတ္ကူးမရိွခဲ့ပါဘူး။ သူ႔ကို မနာက်င္ေစခ်င္လို႔ပါ။ ကၽြန္မကို မယံုၾကည္ၾကတဲ့ ပါတ္ဝန္းက်င္မွာ ေရြးခ်ယ္စရာကလည္း နည္းပါးလွပါတယ္။ ကၽြန္မခ်စ္ပါတယ္လို႔ ႏႈတ္ကအေျဖေပးထားတဲ့ ခ်စ္သူအေပၚ ေစာင့္ထိန္းမႈနဲ႔ သစၥာတရားေတာ့ အနည္းဆံုးေပးရမယ္လို႔ ကၽြန္မယံုၾကည္ခဲ့တာပါ။ ကၽြန္မေၾကာင့္ ကၽြန္မခ်စ္သူကို ဝမ္းနည္းနာက်င္မႈမွ ကင္းေဝးပါေစ လို႔သာ ဘုရားမွာ ဆုေတာင္းရင္း သူေျပာျပတာေတြ နားေထာင္ေနခဲ့ပါတယ္။ သူကၽြန္မကို ခ်စ္ခဲ့တာကို သိရတဲ့အတြက္ ကၽြန္မအတြက္ အင္အားျဖစ္ေစခဲ့တာ ေၾကာင့္ သူ႔ကို အျမဲေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ သူက အေမစကားကို အရမ္းနားေထာင္တဲ့ သားျဖစ္တဲ့အတြက္ ကၽြန္မကို ခ်စ္ေၾကာင္းဖြင့္ဟဖို႔ကို အခ်ိန္ေနာက္က်သြားခဲ့တဲ့ အေၾကာင္းေျပာပါတယ္။ ကၽြန္မေျပာခဲ့တဲ့ အသက္ (၂၄) မွ ရည္းစားထားမယ္ ဆိုတဲ့စကားေၾကာင့္ ကၽြန္မစဥ္းစားဖို႔ အခ်ိန္ (၁) ႏွစ္တိတိေပးတဲ့ အေနနဲ႔ အသက္ (၂၃) ႏွစ္ျပည့္တဲ့ ေန႔မွာ လာေျပာျပတဲ့ အေၾကာင္းကို ေျပာျပတဲ့ အခါ သူ႔ကို ကၽြန္မ မေလးစားဘဲ မေနႏိုင္ပါဘူး။ ကၽြန္မအတြက္ စဥ္းစားေပးတဲ့သူ႔ကို ခ်စ္ခဲ့ပါတယ္လို႔ ပိုေတာင္မွ မေျပာရက္ပါဘူး။ ကၽြန္မေျပာလိုက္ရင္ သူပိုနာက်င္သြားေတာ့မွာ။ ကၽြန္မကလည္း အေၾကာင္းတစ္စံု တစ္ရာမရိွဘဲ အျပစ္မဲ့တဲ့ ကၽြန္မရဲ႕ လက္ရိွခ်စ္သူကို စိတ္ဆင္းရဲေစၿပီးမွ ရယူမယ့္ ကၽြန္မတို႔ ႏွစ္ေယာက္ရဲ႕ ေပ်ာ္ရႊင္မႈကို မယံုၾကည္ပါဘူး။ သူေနာက္ဆံုးေျပာခဲ့တဲ့ စကားတစ္ခြန္းကိုေတာ့ ကၽြန္မ ေမ့ႏိုင္မွာ မဟုတ္ပါဘူး။ "နင့္ကို ခ်စ္တယ္လို႔ ငါတစ္သက္မွာ တစ္ခါဘဲ ေျပာမယ္ ေနာင္လည္း ထပ္ေျပာမွာ မဟုတ္လို႔ တကယ္လို႔ နင္ အခု လက္ရိွတြဲေနတဲ့ ရည္းစားနဲ႔ ျပတ္တဲ့ အခါငါ့ဆီ ျပန္လာခဲ့ပါ။ ငါနင့္ကို ခ်စ္ပါတယ္လို႔ ႏွစ္ခါ မေျပာဘူး။" ကၽြန္မအဲဒီစကားကို ၾကားရတဲ့ အခ်ိန္ကတည္းက သိခဲ့ပါတယ္ သူနဲ႔ ကၽြန္မဘယ္ေတာ့မွ ဆံုဆည္းေတာ့မွာ မဟုတ္တဲ့အေၾကာင္းပါ။ ကၽြန္မရဲ႕ မာနက အဲဒီ ႏွစ္ခါစကားမေျပာမယ့္ သူ႔ကို ကၽြန္မအျခားတစ္ေယာက္နဲ႔ ျပတ္ၿပီး သူ႔ရင္ခြင္ကို ျပန္ဝင္ဖို႔ ခြင့္ျပဳမွာ မဟုတ္ခဲ့လို႔ပါ။ အဲဒီကတည္းက ကၽြန္မေမြးေန႔ေတြမွာ က်ိန္စာသင့္သြားခဲ့ၿပီလို႔ သိလိုက္ပါတယ္။
                          ေနာက္ပိုင္းမွာလည္း ကၽြန္မႏိုင္ငံျခားမွာ ရိွေနတဲ့အခ်ိန္ေတြမွာ သူ႔ဆီက သူငယ္ခ်င္း ေမတၱာသန္႔သန္႔ေလးနဲ႔ ပို႔ေပးတဲ့ အားေပးတဲ့ စကားေတြ၊ ဖုန္းမက္ေဆ့ဂ်္ေတြကို ကၽြန္မ ျမတ္ျမတ္ႏိုးႏိုး လက္ခံရရိွခဲ့ပါတယ္။ သူနဲ႔ ပါတ္သက္တာအားလံုးကို ကၽြန္မ ျမတ္ႏိုးစြာ သိမ္းဆည္းထားခဲ့ေပမယ့္ သူ႔ထံကို ဘာမတ္ေဆ့ဂ်္မွ တုန္႔ျပန္ပို႔ေပးခဲ့ျခင္း မရိွတာ ကၽြန္မဘက္က ခ်စ္ျခင္းေတြကို သူသတိထားမိသြားမွာ၊ သူသြားမယ့္လမ္းမွာ ေနာက္ဆံငင္မွာကို ကၽြန္မအလြန္ စိုးရိမ္ေၾကာင့္ၾကခဲ့တာမို႔ပါ။ ကၽြန္မဘယ္ေတာ့မွ သူ႔ကို ခ်စ္ပါတယ္လို႔ ေျပာမွာ မဟုတ္ပါဘူး။ အေၾကာင္းတိုက္ဆိုင္တိုင္း သူ႔ကို သတိရယံုသာ။ သူေျပာခဲ့သလို ကၽြန္မခ်စ္သူနဲ႔ ျပတ္စဲခဲ့တဲ့ အခ်ိန္မွာလည္း ကၽြန္မသူ႔ကို ေျပာျပဖို႔ ကၽြန္မရဲ႕ မာနက ခြင့္မျပဳခဲ့ပါဘူး။ 
                          အရာရာဟာ ဘဝမွာ သူ႔အခ်ိန္နဲ႔ သူဆက္လက္သြားေနပါတယ္။ ေဖေဖ ကၽြန္မကို တစ္ခ်ိန္က သင္ေပးခဲ့သလို သူ႔ကို ေျပာျပခဲ့ခ်င္ပါတယ္။ 
"အခ်စ္မွာ မ်က္ေစ့ မရိွပါ။ အခ်စ္ဆိုတာ ခံစားခ်က္တစ္ခုမွ်သာ ျဖစ္ပါတယ္။ အခ်စ္ေတြ ကုန္ဆံုးသြားတဲ့အခါ ဘဝ ကို ဘဝ အတိုင္း ဆက္ေလွ်ာက္ရတာပါ။"
                          ကၽြန္မကေတာ့ သူ႔ကို ခ်စ္ခဲ့တဲ့ အတြက္ ေနာင္တလည္း မရိွပါဘူး။ သူ႔ခ်စ္သူျဖစ္ခြင့္ မရိွတဲ့အတြက္လည္း ေနာင္တမရပါဘူး။ တစ္ခ်ိန္မွာ သူ႔ကို အရမ္းခ်စ္တဲ့ ခ်စ္သူတစ္ေယာက္ကို သူပိုင္ဆိုင္ရၿပီး သူလိုခ်င္သလို သာယာတဲ့ မိသားစုေလး တစ္ခုကို ပိုင္ဆိုင္ရပါေစ လို႔ ဆုေတာင္းေပးရင္း သတိရရင္ သူေရာ အေဒၚတစ္ေယာက္လို ခင္မင္ခဲ့တဲ့ သူ႔ေမေမကိုေရာ ေမတၱာပို႔ေပးခဲ့ရံုသာ ကၽြန္မရဲ႕ ခ်စ္ျခင္းေတြကို ေဖၚျပခဲ့ပါတယ္။ ကၽြန္မေစာင့္စည္းခဲ့တဲ့ ကၽြန္မရဲ႕ သစၥာတရားနဲ႔ သူ႔ကို ခ်စ္တဲ့ အခ်စ္ေတြ တကယ္မွန္ကန္ခဲ့ရင္ေတာ့ အခုအခ်ိန္မွာ သူဟာ ေတာင့္တကင္းစြာ၊ ေပ်ာ္ရႊင္စြာနဲ႔ သူ႔ဘဝကို ေက်နပ္ေရာင့္ရဲစြာ ျဖတ္သန္းေနလိမ့္မယ္လို႔ ယံုၾကည္ပါတယ္။
                          ခ်စ္သူက ႏွလံုးသားထဲမွာ ျဖတ္သြားတဲ့အခါ ဒဏ္ရာေတြ မခ်န္ခဲ့ဘဲ ေျခရာေတြသာ ခ်န္ခဲ့ပါတယ္။ အဲဒီေျခရာေတြကလည္း ပန္းပြင့္ေျခရာေတြသာ ျဖစ္ေနတာမို႔ ကၽြန္မအရမ္းကံေကာင္းခဲ့ပါတယ္။
                                                                                                အျပံဳးပန္းေတြ ပြင့္ေစခ်င္တဲ့
                                                                                                           ပန္းပံုျပင္



No comments: